dag 9

20 augustus 2016 - Kaskazini A, Tanzania

Vetrek van Tanzania naar Zanzibar. Gisteren was door de baas van de lodge ons uitzonderlijk vriendelijk gevraagd of we 2 mensen wilde meenemen naar Arusha. Natuurlijk geen probleem. Voordeel voor ons bleek later dat de maasai die meeging een kortere weg wist. Minder hobbels. Scheelde ons 1 1/2 uur. Voor we weg gingen werd er door het voltallig personeel een afscheid lied gezongen. Kei mooi. Onderweg toch nog wat wild gezien. 1 1/2 uur later bij de snelweg. Kwartier daarna aangehouden. Te hard gereden. 60 waar 50. 37.000 tsh ( 16 € ) . Nog ff pinnen. Kan niet eens in mijn portemonnee. 12 uur op vliegveld. Afscheid genomen van Dio en zijn fooi gegeven. Gegevens uitgewisseld en vertrekken. Je kunt overigens via hem ook de safari regelen, goedkoper. Hij regelt alles ter plekke. Alleen zelf de tickets.
In een goed vliegtuig voor 72 personen naar Zanzibar. Redelijk vliegveld. Bagage afhandeling op ons deel is echt hilarisch. De lopende band , zijn ze zelf. Lachu. Onderweg naar de lodge toch nog wat hobbels, jammer. Maaar, de lodge, Sunshine Marine Lodge,  en het uitzicht maken alles goed. Tot de volgende keer maar weer.

1. Arianne en Dick:
    21 augustus 2016
    Wat maken jullie mooie belevingen mee, prachtig vader en zoon !!! ik zag Francien meteen vriendin in Empel wandelen, vlak gebied, groetjes Dick & Arianne xxx
  2. Bart:
    21 augustus 2016
    Mooi, mooi. Nu nog paar dagen uitrusten en genieten in/op Zanzibar..... Have fun U2

Groetjes van iedereen hier in het regenachtige Empel