Aan alles komt een eind.

26 augustus 2016 - Noordoostpolder, Nederland

25-08-2016. Laat op. Het waait nog erg hard. Maar koud is het hier nooit. Ontbijten en nog een paar uurtjes aan het zwembad genieten. Nog ff douchen. Alles inpakken . Afrekenen en we worden om half 2 opgehaald. Gaan nog een tour door Stone Town maken. Hier krijgen we uitgebreid het verhaal over de slavernij, de geschiedenis van Zanzibar, plaatselijke markten met de nauwe straatjes en natuurlijk ook over Freddy Mercury. Na ruim 2 en een half uur belanden we op het dak van een hotel met uitzicht over de stad en zee. Zien de zon in de zee zakken. Wat eten en drinken en om 18:45 worden we opgehaald en naar het vliegveld gebracht. Snif. Einde vakantie. Een wel verrekte bijzondere. Geweldig veel meegemaakt en gezien. Als je ooit de kans hebt neem hem dan en ga dit ook doen.
Ik hoop dat jullie een beetje genoten hebben van mijn log. Nou, dit was het dan. Bedankt voor jullie reacties.
Wellicht tot de volgende reis.
groetjes Joop en Tommie.
Zie jullie snel voor rest vd foto's etc.
Houdoe.

1. Arianne en Dick:
    26 augustus 2016
    Joop & Tommie we hebben genoten van jullie verrekte en geweldige vakantie, een goede thuis reis en tot ziens of horens, een mooie beleving en zeker zo met vader en zoon.DOEI xxx
    Dick & Arianne
  2. Hanny & Gijs:
    26 augustus 2016
    Het was of we er zelf een beetje bij waren! Jullie hebben een geweldige vakantie gehad!
    Welkom thuis! Xxxx