dag 2

13 augustus 2016 - Monduli, Tanzania

Een drukke dag. 9 uur vertrokken richting Tarangire park. Door Arusha waar een nieuwe weg wordt aangelegd. Stoffig en hobbelig. Na Arusha naar de afslag naar Tarangire. Eerst even bij n maasai geitenmarkt gestopt. Gekeken en suikerriet gekocht en gegeten. Tis kauwen en de rest weggooien. Dio vertelde onderweg weer veel over Tanzania en vroeg ook veel over Nederland. Hij zij o.a. dat volgens de maasai alle koeien van hun zijn. Dus stelen ze de koeien niet maar halen zij ze terug. Bij de afslag naar het park werd het weer flink hobbelig en stoffig. Bij de ingang geluncht. Daarna begon het. Het was te gek. Impala.s, Zebra's olifanten, gnoe's. Leeuwen die een gnoe aan het eten waren. Giraffen, bavianen met jong. Wat aparte vogels en n wratten zwijntje ( pumba ) . Nu zitten we aan de dish in ons nieuwe verblijf Burudika Manyara Lodge.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sjan en joost:
    Mooie foto s
  2. Janske:
    13 augustus 2016
    Wat geweldig ,heb de foto,s gezien heel mooi.
  3. Bart:
    Ha bruurs.
    Héél mooi te zien/horen hoe jullie genieten!
  4. Ria Snoeren:
    13 augustus 2016
    Nou, spannend zeg en mooi. Voor mij nooit meer, ik ben hier toch niet voor in de wieg gelegd. Ik ben wel blij het een keer gezien te hebben. Echt een mannen ding. Ben benieuwd naar dag 3 . Ik wacht op jullie ervaringen. Morgen nog de neushoorns? Zijn niet mijn favorieten, in de dierentuin ok.Gr. Ria
  5. Hanny & Gijs:
    14 augustus 2016
    Prachtige foto's gemaakt in het park! Zag er echt fantastisch uit...
    Waren ff bang dat ze jou,Joop, te pakken hadden want we zagen alleen Tommie! Haha. Hele mooie ervaring voor vader en zoon!
    Xxx
  6. Ad en Nettie:
    14 augustus 2016
    Wauw, ziet er schitterend uit. zullen wel een hoop foto, s worden. genietze.
  7. Arianne en Dick:
    14 augustus 2016
    Geniet samen !!! mooie beleving, zojuist Francien gesproken, gaat het ook goed mee !!!
    Wij letten wel op dit aapje hier in Nederland ha,ha Dick &Arianne xxx